♥MAI USHAR CONTENGAN WILKYZ...JGN LUPA CONTENG LAH SEKALI YEA..MUAHHKK..LUV YOU♥

..::♥♥

Page ini cuma tempat contengan wilky di waktu wilk

Thursday, March 24, 2011

..::♥♥KEN@P@ @D@ RINDU♥♥::..


KEN@P@ TERING@T K@MU....
Di pgi yg dingin ini...terasa sunyi sekali....
inginku mencoretkan sepatah dua kata tuk menghilangkan beban kerinduan aku pdmu....
ingin ku nyatakan aku rindu pdmu...
walaupun kita sentiasa bertengkar dgn sebab yg tertentu..
Tapi aku tetap tk boleh lari dr teringtkan mu...
kadang sikp mu juga boleh membuatkan aku jemu serta menyampah ngan semua itu,
Tapi kenapa aku masih juga teringtkan mu..
Kadang ku merasakan semua ini tak adil...
kenapa harus aku lalui semua ni......
kenapa kebahagiaan yg aku rasakan hanya sekejap....
kenapa hanya hujan berpanjngan dlm hubungan kita..
kenapa dlm keadaan mcm ni..........
aku masih ingtkan kamu??
adakah kamu jgk sama seperti ku?....
merasakan kerinduan seperti ku?
atau mungkinkah aku salah?
adakah aku penyebab semua yg berlaku?
kenapa hnya kesalahan aku yg kau nampak..?
kadang aku ingin menangis.....
tapi untuk apa???
boleh ker ..aku tenang dgn menangis?
bila kenangkan diri mu...serta layananmu terhdpku...
hati ku terguris...............
aku hrp semua ini akan berakhir dan kembali seperti dulu......
itu harapan aku....
♥♥.....LYN M@T@.....♥♥

No comments:

Post a Comment

♥Wilkyz♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...