♥MAI USHAR CONTENGAN WILKYZ...JGN LUPA CONTENG LAH SEKALI YEA..MUAHHKK..LUV YOU♥

..::♥♥

Page ini cuma tempat contengan wilky di waktu wilk

Tuesday, March 22, 2011

..::♥♥ CORET@N TERSIR@T♥♥::..

♥♥M@T@ X NK TDO!!SO...LYN JIW@...♥♥

Syg ku....
Kesalahan dan Kesilapan hari ini,
Tidak akan memisahkan kita....................
Kekecewaan serta Kesedihan hari ini,
Bukan bermaksud berakhirnya sebuah perhubungan kita.....................

Maaf sekali lagi,
jika aku telah melukakan hati mu,
Bukan kemahuan ku untuk berbuat demikian,
Tapi di sebab kan kesilapan diri yg tidak diundang....
Berlakunya secara tidak sengaja....
Datangnya pula tanpa diduga......
Percayalah sayang,
Sedikit pun tak terlintas tuk buat kau terasa serta terluka....
Sekilas perbuatan ku...langsung tidak terniat tuk demikian...
Semua janji-janji yang pernah dilafazkan dulu,
Tidak aku lupakan...malah.. aku simpan jauh didalam hatikku..,
Semua kenangan-kenangan yang kita lalui bersama...,
Tetap menjadi kenangan yg terindah dalam hidupku.............
Walau apa pun yang terjadi,
Walau sekali kau membenci diriku,
Aku tetap menyintaimu...
Sehingga kehujung nyawaku..,
Percaya lah sayang...............
Walaupun sesekali hati ini terluka dgn sikapmu yg kekadang boleh membuat hatiku tersentuh,
Walaupun juga kekadang perangaimu boleh membuatkan aku jemu...
Tapi jauh disudut hatiku... kau tetap aku sayang
,
Itu janjiku padamu...
seorang insan yg tercinta..............................

.......muahkkkk!!!!!.............luv u forever n ever n ever until i die....
♥♥....CORET@N L@Y@N JIW@ @KU JER....♥♥

No comments:

Post a Comment

♥Wilkyz♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...