♥MAI USHAR CONTENGAN WILKYZ...JGN LUPA CONTENG LAH SEKALI YEA..MUAHHKK..LUV YOU♥

..::♥♥

Page ini cuma tempat contengan wilky di waktu wilk

Thursday, February 10, 2011

..::♥♥I MISS MY CAT♥♥::..

♥KENANGAN2 KUCING2 KESAYANGAN AQ!!♥

-uning-
*menunggu tuannya tgh siapkan kerja*
-etok-
*menunggu tuannya tgh leka berFACEBOOK*
-endek-
*yg ni tak tunggu sapa2..saje nk testing tdo lam ni.....jeles ngan yg lain..*
-etok&endek-
*tergolek bersamaku... menemani tdo lenaku...*

-RINDUNYA KAT KUCING2 NI-
-Thursday 10/02- Tetiba lak pagi ni...terlindas kenangan bersama kucing2 kesayangan aku...semua ni dah jd kenangan yg terindah lam idup ku..semua ilang pergi entah kemana...aku tak dapat kesan jejak mereka...time tu...aku tinggalkan mereka..kerna ada kerja yang nak aku selesaikan selama 2mggu...bila balik umah ...semua ni dah tak de.. maybe merajuk sebab aku tnggal lama sgt kot...ada jgk aku tgk2 area2 berdekatan...tapi... hnya air mata yg jmpa...waaa...sedeyy tul bila kenangkan kenangan bersama ngan mereka.......
Ada lagi seekor kucing yg paling aku sayang diantara 3 diatas..namanye pun aku letak pretty(comel bg aku). kemana je aku pergi...pasti ada je dia aku bawa sekali..sampai org sekeliling aku pun naik heran kekadang tu... mana tak nya...makan pun sekali tau...mmg aku sayng giler ngan dia sekor ni.lau dia sakit pun,aku cepat2 bw jmpa doctor.. pretty ni dia tahu apa yg aku tak suka & apa yg aku suka..lau igt perangai dia ni macam manusia.tu yg aku syg sgt...
Saat dia ngan aku tak lama...dia juga ilang..tak tahu kemana...ada satu ketika..aku masuk wap kerna sbb2 tertntu..aku terpisah ngan dia time tu...time aku dalam kesakitan ..ati aku still teringatkan dia...macam mana ngan dia...makn ke belom..mgkn tak de org yg belai dia,macam aku...mgkin dia pun rindu kan aku dan mngkin dia tak leh nk tdo bila mlm mnjelma..mana tak nye...dia selalu tdo lam dakapan aku.....bila aku kuar umah sakit...1st aku nk tgk adalah pretty...tp....dia dah tak de..ati aku jd geram+benci+sakit ati ngan org yg tlg tgkkan pretty aku..sbb dia tak jg betul2..!! sedeyyy... pretty i so miss u.........!!! sejak kes kehilangan pretty...bila ada je yg lain dtg...aku dah tk layan sgt..takut nk ambik port sgt...aku takut kehilangan lagi.................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

╔♫═╗╔╗
╚╗╔╝║║♫═╦╦╦═╗
╔╝╚╗♫╚╣║║║║╩╣
╚═♫╝╚═╩═╩♫╩═╝Time raya...aku jahitkan dia baju raya... sewarna ngan bju aku... :(

No comments:

Post a Comment

♥Wilkyz♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...