♥MAI USHAR CONTENGAN WILKYZ...JGN LUPA CONTENG LAH SEKALI YEA..MUAHHKK..LUV YOU♥

..::♥♥

Page ini cuma tempat contengan wilky di waktu wilk

Wednesday, February 16, 2011

..::♥♥ "GEMUK" NYA!!♥♥::..

♥ WILKYZ KETIKA GEMUK♥

-SAKIT HATI TGK BERAT NAIK!!!-
Kali ni aku nk kongsi masalah berat badan aku pd ketika dulu....di bawah ni gmbar aku time "GEMUK".
Time ni berat aku 60kg.... wow beratnya... huh!! gemuk tu.. Time ni... lau nk shoppng pun sakit ati je...mana taknya... lau ada je baju yg berkenan... sure tak muat punya.... tu yg nekad nk kurus... mcm2 cara aku buat tuk nk kurus... ubat tak ush ckp laa..byk sgt sudah dicuba... huhu!! tapi selera mkn tu lebih jgk...waaaa..... ttp sama je laaa kan... :P
Tuk menggelakkan dr lemak berkumpul berterusan...aku memasukkan diri ku ke kelas Aerobik...


Tapi aq rasa sama jgk masuk kelas ni...lambat sngt kesan dia...Gelojohkan aku...tak reti nk bersabar... huhu!! Lps tu..,aq cuba masuk MAYFAIR...!!.. org ckp masuk sini kompon jd.. hmmm...so aq cuba....bulan 3/2010:-

Tp aku rasa sama jgkk..... malah rs nyesal pun ada... aku igtkan masuk sini kompon kurus...tapi tak... sbb kiranya... dia just ckp cam ne cam ne nk kurus... senang ckp...dia 50% n 50% agi atas kita.... Lau tahu dr mula cam ni.... awal2 lagi aku tak msuk....buat abiskan duit aku..... huh!! sabar je laa....
ni jus dia..... bkn dalam pakej ... lau nk kena bayar asing....harga dia RM149 1kotak.. ada 10x minum....not bad laa jus dia...byk lagi laa... yg aku tmbah... kalau nk bercerita sal MAYFAIR ni pnjng agi laa kena taip ni...
-Nak jdkan citer semua tu aq tolak tepi... n aku plan jadual diet aq sndr-
N now... berat badan aku dah mnjngkau kehendak aq.... thk god... muahkk...kerna bg kekuatan tuk aq hadapi semua kesulitan tu....
-WAIT" MY NEW LOOK.....coming soon.......-
♥NTAH PE2 CONTENGAN AQ NI... =P..♥


No comments:

Post a Comment

♥Wilkyz♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...