♥MAI USHAR CONTENGAN WILKYZ...JGN LUPA CONTENG LAH SEKALI YEA..MUAHHKK..LUV YOU♥

..::♥♥

Page ini cuma tempat contengan wilky di waktu wilk

Monday, May 21, 2012

..::♥♥....TENTANG DIA....♥♥::..

Ada yang hilang ketika 'dia' hilang…

Ada yang pergi ketika 'dia' pergi….

Hatiku…. Jiwaku ....

Turut hilang setelah 'dia' hilang…

Senyumku….tawaku…

Juga pergi setelah 'dia' pergi…


Hidupku ikut hilang bersama 'dia'…

Cintaku juga ikut pergi bersama 'dia'….

Sementara aku disini …

Masih mencari

Untuk cuba berdiri tegak tanpa 'dia'…

Apa kan dayaku….aku tak mampu untuk itu…

Semakin hari semakin lemah kurasakan…


Aku mohon padamu ya tuhan…

Bukakan pintu hatiku untuk yg lain…

Tolong buangkan 'dia' diingatan ku…

Kerna aku juga ingin kebahagian…

Kuatkan langkahku.....

Untuk ku melangkah kehadapan…

Dalam masa yg sama...

Aku masih memerlukan 'dia'...


Aku tahu masih ada yang sayang padaku…

Tapi aku tak mampu untuk menyayangi yang lain…

Meskipun telah kucuba.....

Cuba mencari penganti diri 'dia'...

Aku takut aku tak mampu.....

Untuk memberikan cintaku pd yg lain....

Kerna dia masih tertanam dalam hati ku….

Walaupun 'dia' meninggalkanku dan memilih yg lain….

Hatiku masih berharap

Agar 'dia' kembali kepada ku…

Kembali menerimaku seperti dahulu..

♥♥


♥♥.....AKU TETAP MENUNGGU MU.....♥♥


No comments:

Post a Comment

♥Wilkyz♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...